Prekių grąžinimo sąlygos

Pirkėjas turi teisę pakeisti ar grąžinti įsigytas prekes Taisyklių nustatyta tvarka.

1. Prekių grąžinimas ir keitimas

1.1.Teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties:

1.1.1. Pirkėjas, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) dienų turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui. Šia teise Pirkėjas negali pasinaudoti sudarius vieną iš Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių, išskyrus 12.4 punkte nurodytais atvejais.
1.1.2. Apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą Pirkėjas eshop.elevita.lt praneša vienu iš šių būdų: užpildydamas sutarties atsisakymo formą arba pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties. Pranešimas dėl sutarties atsisakymo siunčiamas el. paštu [email protected]. Gavęs Pirkėjo pranešimą, Pardavėjas informuoja apie pranešimo gavimą Pirkėją.
1.1.3. Pasinaudoti pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymo teise numatytas 14 (keturiolikos) dienų terminas apskaičiuojamas taip:
1.1.3.1. kai sudaroma pirkimo–pardavimo sutartis, – nuo tos dienos, kurios Pirkėjas gauna užsakytą prekę;
1.1.3.2. jeigu Pirkėjas vienu užsakymu užsakė daugiau negu vieną prekę ir prekės pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas gauna Pardavėjo prekę.
1.1.4. Jeigu Pirkėjas atsisakė pirkimo – pardavimo sutarties, kol prekė dar nebuvo jam pristatyta, Pirkėjas turi informuoti apie tai eshop.elevita.lt tinklapyje nurodytais kontaktais. Pirkėjo atsisakymas įforminamas kaip užsakymo atšaukimas.
1.1.5. Jeigu Pirkėjas atsisakė pirkimo – pardavimo sutarties po to, kai prekė jau buvo pristatyta, arba jis ją buvo atsiėmęs, taikomos Taisyklių 12.3. punkte numatytos nuostatos.

1.2. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių perdavimo jam dienos pakeisti įsigytas prekes analogiškomis kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo prekėmis. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas. Pirkėjo pranešimas apie norą pasinaudoti šio Taisyklių punkto numatyta teise su nurodytomis grąžinamomis prekėmis siunčiamas el. paštu e[email protected]. Prekių keitimui taikomos 12.3 punkto nuostatos.

1.3. Jei Pirkėjui nepatinka nusipirktų prekių forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22810 straipsniu. Per Taisyklių 12.1 punkte numatytą terminą Pirkėjas turi teisę pakeisti ir grąžinti visas prekes, išskyrus supakuotas prekes, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių. Tai reiškia, kad privalote išsaugoti ir nepažeisti prekės pakuotės, o įsigytą prekę apžiūrėti tik taip, kaip tai galėtumėte padaryti tiesiogiai prekybos vietoje. Todėl, siekiant apsaugoti vartotojus bei užtikrinti prekių kokybę, grąžinti leidžiama tik tas kokybiškas neišpakuotas bei nenaudotas prekes, kurių prekinė išvaizda yra nepakitusi ir kurios yra apsaugotos nepažeista apsaugine plėvele, apsaugine folija, apsauginiu dangteliu su garantiniu žiedu ar supakuotos apsauginiame vokelyje, t.y. prekės, kurių turinys negali būti pasiekiamas nepažeidžiant apsauginės pakuotės. Kokybiškos prekės, kurios nėra apsaugotos aukščiau išvardintomis priemonėmis, negali būti keičiamos ar grąžinamos.

1.4. Jei Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės kosmetikos ar higienos prekę ar maisto produktą, Pirkėjas turi teisę grąžinti tokią prekę per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo pristatymo dienos. Per 14 dienų pakeisti ar grąžinti kokybišką prekę galite tik tuo atveju, jeigu prekės nenaudojote ir nepažeidėte jos prekinės išvaizdos, vadovaujantis 12.3 punkto nuostatomis. Tokiu atveju, jei pastebėjote, kad prekė netinkamos kokybės, pardavėjui gavus grąžintą prekę ir įvertinus prekės būklę, priimamas sprendimas. Jei prekės būklė atitinka aukščiau aprašytus reikalavimus, prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba grąžinami sumokėti pinigai.

1.5. Grąžinti prekes galite per omniva paštomatus. Kaip grąžinti parduotuvės https://eshop.elevita.lt siuntas per Omniva paštomatus?
1. Užpildykite prekių grąžinimo formą: www.flipo.lt/parduotuves/eshop-elevita-lt
2. Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą.
3. Pinigai už grąžintas prekes pervedami per 10 darbo dienų nuo tada, kai prekės pristatomos e-parduotuvei [email protected]
Grąžinimo paslaugos kaina: 1,99 Eur / įskaičiuojama į grąžinimo sumą.
Grąžinamos pakuotės reikalavimai: ne mažesnė nei 2x9x14 cm ir ne didesnė nei 38x64x39cm. Maksimalus grąžinamos siuntos svoris: 30 kg.

1.6. Pinigai už grąžintas Prekes grąžinami Pirkėjui tik bankiniu pavedimu į Pirkėjo banko sąskaitą, nepriklausomai nuo to, ar Pirkėjas už Prekes mokėjo bankiniu pavedimu, ar grynaisiais pinigais. Mokėjimų grynaisiais pinigais Pardavėjas neatlieka.